Науково-методична робота - це цілісна система взаємоповязаних дій для забезпечення:
- проінформованості педагогів щодо наукових досліджень і передового педагогічного досвіду(педагогіка, психологія, теорія викладання)
- ознайомлення з методами навчально-виховної роботи
- надання допомоги в удосконаленні профмайстерності
ЗМІСТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЦДТ
1. Організація методичного супроводу педагогів ЦДТ з метою розвитку їх професійної компетентності
- Оптимізація структури методичної роботи закладу
- Оновлення програмно-методичного забезпечення гурткової роботи
- Розробка сучасних навчальних програм, посібників
- Керівництво роботою методичного об’єднання керівників гуртків, школи професійного зростання та динамічних груп
- Надання консультативної допомоги педагогам з питань організації НВП
- Формування каталогу методичної літератури
2. Моніториг показників роботи педагогів по якості знань вихованців
- Системний аналіз змісту форм і методів навчально-виховного процесу
- Вивчення рівня професійної підготовки педагогів, їх потреб та проблем
- Проведення кваліфікаційних іспитів для випускників ЦДТ
3. Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду
- Вивчення роботи кращих педагогів та систематизація їх досвіду
- Проведення відкритих занять та семінарів-практикумів на базі таких гуртків
- Розробка методичних рекомендацій для педагогів, дітей, батьків
- Розробка та створення навчально-методичних матеріалів
- Систематизація навчально-методичних матеріалів керівників гуртків
4. Залучення педагогів закладу до інноваційної діяльності
- Робота над розв’язком науково-методичної проблеми закладу та узагальнення матеріалів
- Супровід процесу самоосвіти педагогів закладу
- Запровадження особистісно-зорієнтованих, інформаційно-компютерних та інших технологій у навчальний процес
- Видання інноваційної продукції у формі посібників, програм, методичних рекомендацій
5. Співпраця з іншими навчальними закладами по вдосконаленню педагогічної майстерності педагогів ЦДТ
- Організація діяльності щодо підвищення кваліфікації педагогів через проходження курсової перепідготовки
- Організація діяльності щодо підвищення кваліфікації педагогів через відвідання районних, обласних, Всеукраїнських нарад та семінарів.
6. Підготовки педагогів до виявлення, підтримки та розвитку обдарованих вихованців
- Участь вихованців у конкурсах МАН
- Банк даних обдарованих дітей
7. Інформаційно-видавнича діяльність
- Створення та ведення сайту ЦДТ
- Друк матеріалів у пресі та виступи на радіо
- Створення інформаційних банків даних
- методичних рекомендацій з питань діяльності закладу
- методики сучасного гурткового заняття
- досягнень кращих педагогів
Кiлькiсть переглядiв: 538