Підготовка керівника гуртка як конкурентоспроможного фахівця в умовах формування нової освітньої парадигми.
- модернізація форм, змісту і методів підготовки та розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у міжкурсовий період, підготовка їх до роботи в сучасних умовах;
- здійснення постійного моніторингу показників роботи педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо удосконалення їхньої діяльності;
- здійснення моніторингу якості позашкільної освіти, рівня навчальних досягнень вихованців
- вивчення, узагальнення, пропаганда та впровадження педагогічного досвіду, наукових ідей, нових педагогічних технологій та методик;
- залучення керівників гуртків до інноваційної діяльності (дослідницька, експериментальна діяльність, апробація навчальної літератури тощо),
- створення баз даних;
- оптимізація системи підготовки керівників гуртків до своєчасного виявлення, соціальної підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді;
- інформаційно-видавнича діяльність.
«Формування керівника гуртка – дослідника, конкуренто спроможного фахівця з високим рівнем професіоналізму, методичної та загальної культури»
- Конституція України.
- Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про місцеве самоврядування».
- Положення про порядок здійснення інноваційної діяльності.
- Інші нормативно-правові документи, що регулюють діяльність навчальних закладів та установ.